Varen door de haven van Sydney

16 januari 2013 - Sydney, Australië

Vandaag zijn we met oom Gijs en tante Lies met hun speedboot "Elizabeth" door de haven van Sydney gevaren. Oom Gijs heeft de boot te water gelaten in de Parametta rivier. vervolgens zijn we naar Sydney gevaren. Langs de haven zijn prachtig mooie miljoenen € villa's gebouwd. We hebben een rondje gevaren door Daling Harbour. Wederom de Dutch Duck gezien, blijft leuk. Toen onder de Harbour Bridge door richting The Operahouse. Het blijft een imposant gebouw, vooral vanaf het water. Onder het varen lekker geluncht en door nog wat baaien gevaren. Op de terugweg zijn we langs het olympisch dorp gevaren. De woningen staan er nog allemaal en zijn inmiddels verkocht. Na een paar uurtjes varen, de boot weer op de trailer gezet en huiswaarts gekeerd naar Kenthurst. Hier lekker gegeten in de "sunroom", buiten dus. Het was weer een heerlijk temperatuurtje, ca. 30 gr. Het is nu 22.40 uur en we zitten nog buiten in een shirtje en korte broek. Alweer een super leuke dag, met dank aan oom Gijs en tante Lies!

1. Ans:
    16 januari 2013
    O, o, o dat wordt straks weer wennen jongens!! In dat koude Nederland! Alhoewel het is hier natuurlijk nu ook prachtig, maar toch niet helemaal vergelijkbaar, denk ik. En het schiet al weer op met jullie "tochtje". Nou genoten hebben jullie en wij op afstand met jullie mee!!
    Mooie foto's. Tonny: volgende week nog maar eens een sessie op kantoor organiseren. Foto's kijken. Altijd leuk!

Nog hele fijne dagen!
    Groetjes
  2. Tollina nagelhout:
    16 januari 2013
    Tja heerlijk.........
    Geniet nog even.. adem in en uit.
    Nog even relaxen en dan.. nog niet aandenken!
    doe vooral de groetjes aan oom Gijs en tante Lies, maar nu willen wij jullie wel bijna weer terug HAHA
    Gr Ed Tol Tyanne en Jacco
  3. Schelte:
    17 januari 2013
    het is voor jullie vandaag de laatste dag in australie zo te zien steeds hebben jullie er toppie toppie van genoten en dit neemt niemand jullie meer af als jullie deze kant uit komen lig ik nog te pitten vannacht om 05.40 nl tijd vliegen jullie deze kant weer op nou van hieruit wens ik jullie een hele goede vlucht en oant sjen groetjes heit