Aan alles komt een einde

25 januari 2013 - Woudsend, Nederland

Vorige week vrijdag zijn we met pijn in ons hart en met zeer hoge temperaturen (47 gr) vertrokken uit Australië. De vakantie was helemaal super en we zijn nog lang niet klaar daar. Er is nog zoveel te zien en te doen. Door de warmte hebben we zo hier en daar onze plannen moeten aanpassen, maar we hebben niet het idee dat we hierdoor iets gemist hebben. We hebben nu dingen gezien die we anders niet hadden gezien. Ook de tijd die we met de familie daar hebben doorgebracht is voor ons heel waardevol.

We hebben een zeer voorspoedige terugreis gehad en landen netjes op tijd in Amsterdam. Eduard, Tollina, Tyanne en Jacco stonden op ons te wachten. Dit was een warm weerzien. Dat was ook wel nodig, daar het temperatuursverschil met Australië meer dan 50 gr was.

Leuk dat jullie ons gevolgt hebben. Dit was het, wij gaan sparen voor de volgende vakantie naar Australië!

1. Ans:
    25 januari 2013
    Hi,

Zoals eerder gemeld: aan alles komt een eind. Speciaal aan het mooie en meestal té snel. Maar flink sparen en op naar de volgende reis. Ik heb in ieder geval op afstand meegenoten! Maar ook blij dat jullie weer heelhuids terug zijn.

Liefs
  2. Jetze en Fettje:
    31 januari 2013
    al aerdich wer oanpast jir yn'e stoarm en rein, mar folle sparje, san reis kin je hiel lang op tarre, mar der is grif noch folle mear te sjen

groetjes Jetze en Fettje