Blue Mountains met mooi weer, amazing!

17 januari 2013 - Blue Mountains, Australië

Het is wederom prachtig weer. De voorspellingen waren goed. Omdat we de Blue Mountains alleen nog maar met regen en in de wolken hebben gezien zijn we toch nog maar een keer naar Katoomba gereden om de Mountains ook met mooi weer te bekijken. Het was een goede keus. Wat indrukwekkend, wat een enorme vallei en wat hoog, groot en imposant. De drie gezusters nogmaals bekeken en vanaf verschillende uitzichtpunten de Mountains en vallei. Ook de gezusters van de achterkant. Zie foto's. Op de terugweg zijn we langs de fabriek van oom Gijs gegaan. Hier hebben we een rondleiding gehad van Peter. Erg leuk om te zien wat en hoe er van alles gemaakt wordt. S'avonds met Gill en Elizabeth naar de Japanner geweest (sushi-trainbar) deze avond onderandere vis gegeten (meer als in heel 2012! ) leuk en erg lekker hoor!

Vanochtend wakker geworden, voorspelling voor vandaag 39 graden, vanmiddag 13:30 moeten we ons melden op het vliegveld, we worden even gebracht luxe hè, 15:40 vliegen, raadseltje hoe kan het dat het 24 uur vliegen is en dat het horloge slechts 14 uur vooruit hoeft??

1. Arno en Bonita:
    18 januari 2013
    he hoi bijna weer WOUDSENDERS, een hele goede reis terug! dat zal straks wel even afkicken zijn. De schaatsen maar snel uit het vet, ben je weer snel op de bewoonde wereld! Tot snel in woudsend! Fam Reekers.
  2. Ans:
    Hoi jongelui,

Wat een prachtige afsluiting. Goed dat jullie nog een keertje zijn gegaan. Tonny en vis??? Ik dacht dat je dit niet lust?? Kan me vergissen en anders is de vis daar misschien wel veel lekkerder :-)

Ik wens jullie een hele goede terugreis!!

Zal er waarschijnlijk nog niet zijn volgende week. Lig met longontsteking op bed. Het zit me niet mee.

In ieder geval tot gauw!
  3. Carla en Jetze:
    18 januari 2013
    jullie vliegen met de zon en dus met de tijd mee.