Dagje niksen en naar Sydney

15 januari 2013 - Sydney, Australië

Gister hadden we een luie dag. Wel verdient na de lange dag van gister. Beetje hangen en wat lezen. Het verschrikkelijke nieuws van sneeuw in Nederland bekijken op internet. Brrrrr ..... ik denk dat we het nog wel koud gaan krijgen.

Vandaag hebben we nog een dag Sydney gedaan. Het is een prachtige stad en er is zoveel te zien en te doen. Vandaag hebben we het gebied The Rocks bekeken, dit is het oude Sydney. Helaas geen foto's gemaakt die we op de blog kunnen zetten. De batterij van de i-phone was leeg. Een beetje chillen in het park, broodje en een bakje koffie. Mega winkelcentra bekeken. Aboriginal art bekeken. Alweer een leuke dag gehad.

1. Jetze en Fettje:
    15 januari 2013
    wij hebben het gevoel dat we met jullie mee reizen, bereid je maar voor op schaatsen in Fryslan!
    liefs Jetze en Fettje
  2. Carla en Jetze:
    15 januari 2013
    blijf nog maar lekker wat genieten daar; hier vriest het dat het kraakt, 's nachts ca. -8 en overdag ca. -2. wel gezond.
    wij hebben geen sneeuw, dus die overlast missen we.
    M&P
  3. Hans en Maaike:
    15 januari 2013
    Gelukkig is het nu wat minder warm bij jullie. Hier wordt op dit moment de 1e marathon op natuurijs gereden in Noordlaren, op een ondergespoten betonnen skeelerbaan. Misschien gaan we eind deze week het Paterswoldse meer op, want het blijft nog even vriezen.
    hartelijke groet
    Hans en Maaike