Dagje in en rondom Narrabri

2 januari 2013 - Narrabri, Australië

Vanochtend eerst ontbijt en koffie, daar heeft een Hollander wel zin in na een nacht onder de airco ( deze stond op 27 graden, verschil met buiten moet niet groot !!!! ). Ook nog het brood laten verbranden waardoor de rookmelder afging. Daarna gaan rijden, we zien wel hoe lang we het volhouden. De temperatuur gaat vandaag inlandig wederom naar de 40 graden. In de buurt is nationaal park Kaputar (mooie flora en fauna) hier wat rondgewandeld en daarna naar Sawn Rocks gereden. Een vulkanische berg, bijna nergens zijn nog zo mooi zichtbaar de 5 hoekige "pijpen" ontstaan vanuit gesmolten basaltlava, zie foto's. Zo'n 160 km gereden. Weer in Narrabri aangekomen eerst het zwembad opgezocht waarna besloten lekker uit eten te gaan, vandaag naar de Narrabri Bowling Club...... geweest. Lekker hoor. LIFE IS HARD.

1. Carla en Jetze:
    2 januari 2013
    En maar genieten; nou wij genieten mee, wel warm trouwens.
    We proberen jullie op de kaart te volgen.
    Liefs Mama en Papa
  2. Schelte:
    2 januari 2013
    groetjes uit bolsward jullie trekken leuk door de binnen landen veel te bewonderen doe je er een plezier mee want dit is iets wat je niet veel doet in je leven maar er wel steeds aan doet denken weet je nog wel van toen en als je straks de landkaart voor je neer legt zeg je zijn we daar maar geweest dan weet je hoe groot het daar allemaal is ik ben toen in tamwurth geweest
    daar zijn gijs zijn friese paarden gekeurd nog veel plezier daar groetjes corrie
  3. Schatjes Balk:
    2 januari 2013
    Lekkere temperaturen daar s-nachts (overdag trouwens ook) om te slapen. Jullie missen niks wat het weer aangaat, geen sneeuw en ijs.
    Nog een plezierige vakantie.
    Bauke, Saskia, Jesse en Wilke