Forster

27 december 2012 - Forster-Tuncurry, Australië

Gister heeft oom Gijs de auto gereed gemaakt. Voorzien van een koelkast, tafeltje, stoeltjes, bestek, servies en niet geheel onbelangrijk een TomTom. Zelf even wennen aan de auto ( 4x4 4,5ltr. for the guys) en het links rijden. We hebben een winkel gezocht, helaas niet gelukt het was boxing- day.

Vandaag zijn we met mooi weer vertrokken in noordelijk richting naar de kust. Het was erg druk op de weg, ca. 300 km gereden. Omdat het hier vakantie is, bleek het erg moeilijk een motel te vinden. Uiteindelijk is het gelukt in Forster, een badplaats vergelijkbaar aan Zandvoort. Vraag niet naar de prijs, maar we hebben een bed en wat voor een, gelukkig! Na een belletje van tante Lies of alles "oke" is, hebben we wat rondgewandeld. Nog maar even naar het strand gegaan en even lekker met de voeten door de South Pacific Sea gewaad. Uiteindelijk nog maar even relaxt voor het motel gezeten met een James Boags (Australisch biertje).

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl