Boomerang Beach Pacific Palms

9 januari 2013 - Boomerang Beach, Australië

Zoals jullie vorige week hebben kunnen lezen zijn we de hitte in het binnenland ontvlucht en sinds vorige week week vrijdag zijn we geland in Boomerang Beach, Pacific Palms bij oom Gijs en tante Lies. Ik zit nu even achter de computer bij vrienden van hun om jullie allemaal op de hoogte te brengen. De temperaturen zijn hier iets lager, maar even zo goed nog tussen de 35 en 40gr. Australie is beland in een hittegolf. Het verschil is dat we hier aan het strand zitten. Oom Gijs en tante LIes hebben een strandhuis dat uitkijkt over het strand en een aqua blauwe zee, fantastisch  dus. Elke middag even een duik in de zee, heerlijk. Helemaal niet zo erg om het binnenland te moeten ontvluchten. We wachten nog op de dolfijnen, wie weet zien we die ook nog. Inmiddels hebben we de omgeving al wel verkend en hebben wederom prachtige dingen gezien. Foto's volgen met de passende verhalen, er is geen WIFI nog even geduld dus. De bosbranden hebben we wel op afstand gezien. We laten ons goed informeren door oom Gijs, geen zorgen dus!

Onze vervolg plannen zijn nog niet helemaal duidelijk. We zouden morgen vertrekken naar Kenthurst om vandaar uit nog een aantal dingen te doen. Maar de hitte houdt ons een beetje tegen. Zodra het kan, lezen jullie weer van ons. Liefs uit een super mooi Boomerang  van oom Gijs & tante Lies en van ons.

1. Ans:
    Hoi,

Toch wel een beetje zorgelijk, die hittegolf met bijbehorende bosbranden. Geen risico's nemen hoor!!
    We lekker dat jullie nu aan de kust bivakkeren. Zee is altijd mooi en nu natuurlijk helemaal, als verkoelingsmiddel!

Nog maar even lekker genieten. Wij nemen alle grijze en trieste luchten wel tot ons :-)!! Alhoewel er schijnt na het weekend een vorstperiode aan te komen. Misschien treffen jullie het en is he hier prachig winterweer als jullie terugkomen!

Tonnny: weet je al dat Marloes een zoon heeft? 2e Kerstadg: Pepijn Noël. Ik ga volgende week met Marion op kraambezoek.

Groetjes
    Ans
  2. Schelte:
    9 januari 2013
    nu zijn we weer wat op de hoogte alles kids hoor ik wel je raakt er aan gewend als je elke dag even een berichtje krijgt en de animo wordt steeds groter veel plezier daar en de groetjes van heit
  3. Tollina nagelhout:
    9 januari 2013
    Fijn om weer wat te horen!!!
    Hier alles OK. Met die bosbranden op de buis wordt je wat onrustig. geniet nog lekker van de zon. hier is de zon "het paad bjuster" dikke tut
  4. Jetze en Fettje:
    9 januari 2013
    blij dat we weer iets horen
    de nieuwjaarsborrel zondag in Haren was gezellig
    we krijgen hier winter, dus maak je maar klaar minstens 40 gr. verschil!
    blijf maar uit de buurt van de branden en dicht bij 't water en geniet van alles wat je ziet en meemaakt.
    liefs
  5. Carla en Jetze:
    9 januari 2013
    Na telefonisch contact is het prettige iets te horen via de mail.
    We maken ons geen zorgen zolang jullie onder de hoede zijn van tante Lies en oom Gijs.
    Blijf genieten M&P
  6. Antoinette:
    9 januari 2013
    Zoals het een echte Beach Babe en Boy betaamt zitten jullie lekker aan het strand! Ik heb wel veel aan jullie gedacht met al die bosbranden die hier het nieuws en de kranten beheersen. Gelukkig hebben jullie er geen last van en kun je lekker genieten van je vakantie! xxx Antoinette
  7. Gerard en Esther Mulder:
    9 januari 2013
    he wat fijn dat jullie het naar de zin hebben.
    De dolfijnen komen mischien nog anders moet bennie maar even voor dolfijn spelen.have fun daar is mischien een beetje heet
    dan maar een para tandjes lager
    gr Gerard&Esther
  8. Schelte:
    10 januari 2013
    ik heb begrepen dat jullie nu weer in kenthurst zijn met de familie .
    vanuit daar kun je ook nog alle kanten op en sydney is zo groot daar alleen kun je wel een week vertoeven lekker even nog van profiteren vanaf morgen verwachten ze weer vorst het hoeft om mij niet maar ja dan de kachel maar een graadje hoger
    groetjes heit
  9. Schatjes Balk:
    11 januari 2013
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Deze laatste week kunnen jullie nog mooi er op uit. Geniet, liefs uit Balk