Extreme hitte

4 januari 2013 - Walcha, Australië

Hallo allemaal, even een berichtje ter geruststelling. Vanwege de extreme hitte in het binnenland hebben we besloten naar de kust te gaan.

Narrabri lag in het gebied waar het al extreem heet was en in Walcha is het al een stuk koeler. Vandaag rijden we over de bergkam naar de kust, hier is het ca. 15gr koeler.

Ook willen we nog even kwijt dat we het erg leuk vinden jullie reacties te lezen.

Liefs van ons

1. Schelte:
    3 januari 2013
    is er nog een koffer over waar wat warmte in kan of een thermoskan
    neem dan maar wat mee kan hier wel wat gebruiken
    groetjes heit
  2. Arno en Bonita:
    3 januari 2013
    hallo, dat is dus zweet vegen daar en vooral Bennie denk ik! Het klinkt en ziet er allemaal prachtig uit en daar mag je wel even voor zweten toch?! In Woudsend alles rustig, gister volleybaltoernooi gehad ,was gezellig! veel plezier en goed drinken he!!!!!!!!!! groet Bonita
  3. Carla en Jetze:
    4 januari 2013
    Verstandig om de hitte te ontvluchten. Ook hier is het niet koud in ieder geval geen winter, in de verste verte geen kans op 11-steden weer.
    Zondag gaan we naar Haren voor onze familie reünie; mama zal daarvoor een slaatje maken.
    Hou jullie haaks, M & P
  4. Anneke yntema:
    4 januari 2013
    Het is hier moeilijk voor te stellen dat het aan de andere kant van de wereld zo heet is. Nog een hele fijne voortzetting van jullie vakantie, zo te zijn daar veel indrukwekkende dingen te zien.
    groeten van Anneke
  5. Schelte:
    5 januari 2013
    ik heb vandaag vernomen dat jullie in boomerang zijn bij de familie
    ook is er een probleem want daar is geen internet dus de verbinding is niet zo het hoort daarom denk ik dat het even stil is aan de andere kant heit
  6. Sipke:
    6 januari 2013
    lokkich nei jier !!! stjist der allinnich wot foto,s te nimmen of sist ek wol ris oan e bar mei crocidile dundee? net yn e bran fleane .
    groetnis jans en sip
  7. Carla en Jetze:
    7 januari 2013
    Zijn gister bij Maaike geweest; was gezellig; Mama had een slaatje gemaakt en dat is schoon opgegaan, dus het viel in de smaak.
    Jammer dat jullie geen internet hebben.
    Veel plezier. M&P
  8. Antoinette:
    7 januari 2013
    Happy New Year!!!!! Een beetje laat maar we zijn net weer terug uit het mooie Hinterglemm! Wat maken jullie een prachtige reis. Ik geniet nu even van alle mooie verhalen en foto's! Vandaag de eerste werkdag dus rustig aan.

Veel liefs, Antoinette
  9. Hans en Maaike:
    7 januari 2013
    Wat leuk om jullie belevenissen te volgen; een beetje jammer dat jullie je plan moeten aanpassen door de hittegolf, maar gelukkig nog geen last van bosbranden.
    Jullie afwezigheid bij de nieuwjaarsborrel is niet onopgemerkt gebleven. Het was erg gezellig en we hebben de meeste troep weer opgeruimd, zodat het gewone leven na alle feestdagen enz. nu weer kan beginnen.
    Hartelijke groet
    Maaike