Een weekje Boomerang Beach

5 januari 2013 - Boomerang Beach, Australië

Van vrijdag 4 januari tot donderdag 10 januari zijn we bij oom Gijs en tanta Lies in Boomerag Beach geweest. Het was helemaal super. Allereerst de gastvrijheid van oom Gijs en tante Lies. We hadden een eigen plekje met balkon, douche en toilet.

Zaterdag hebben we het dorp verkend en zondag hebben we een wandeling van ca. 8 km in de omgeving gemaakt. De route ging langs diverse stranden en het Wallace Lake. Maandag zijn we naar Forster geweest, een badplaats gelijk aan Zandvoort. Hier hebben we de 1ste nacht van onze reis ook overnacht. Erg leuk, beetje shoppen, wat eten enz. Avonds hebben we gegeten bij Aad en Tina, vrienden van Gijs en Lies. Erg gezellig.

Op dinsdag 8 zijn we met oom Gijs en tante Lies met de boot vanaf Wallace Lake naar Forster geweest. Het Wallace Lake is een zoutwater meer. Hier zwemmen weleens kleine dolfijnen, op zoek dus. Oom Gijs heeft erg zijn best gedaan, het is helaas niet gelukt. Wel zwarte zwanen en pelikanen gezien. Vervolgens geluncht in Forster en daarna terug gevaren. Inmiddels was het wat harder gaan waaien, het meer is dan wel erg groot.