Old Northern Road

12 januari 2013 - Kenthurst, Australië

Vanaf Kenthurst zijn we met de auto via de Old Northern Road naar het noorden gereden. Dit is de oudste weg van Sydney naar het noorden. Bij Wisemans Ferry zijn we met een veerpont de Hawkesbury rivier overgestoken op naar St. Albans. Hier hebben we het oudste (180 jaar) nog geopende café Settler Arms Inn bezocht, het café is van 1836. Het was hier erg heet, ca. 40gr. Vervolgens weer naar Wisemans Ferry gereden, weer met de pont overgestoken en via Windsor terug naar Kenthurst gereden. Wederom een erg mooie route. Terug gekomen bleek de temperatuur hier minstens 15gr. gedaald. Heel apart, bijzonder om deze grote temperatuurverschillen te ervaren. Nog even in zwembad gedoken om het stof en de hitte weg te spoelen.

S avonds heeft Ben gekookt en hebben we gezellig geklets met (neef) Peter over vanalles en nog wat. Een relaxte afsluiting van alweer een mooie dag.

1. Schelte:
    14 januari 2013
    volgens mij heb ik deze rit ook gemaakt met peter prachtig veel foto,s toen gemaakt het gaat nu wel heel snel vergeet niet wat warmte mee te nemen deze kant op de groetjes van mij en doe dat ook even aan de verdere familie daar heit