Sydney

24 december 2012 - Kenthurst, Australië

Vandaag zijn we met de bus naar Sydney geweest. Daarna hebben we Harbour Bridge en The Opera House met een ferry vanaf het water bekeken, fantastisch was het. Verder hebben we vanaf het water Fort Denison gezien en een gedeelte van Sydney waar de duurste woningen staan. Daarna rondgewandeld bij het Opera House, door de Botanic Garden en vervolgens door de stad. Hier hebben we Queen Victoria Building, Town Hall en verder geweldige winkels in kerstsferen bekeken. Heel apart, hartje zomer. Allemaal mensen met kerstmutsen op, heel bijzonder. Een hapje gegeten en vervolgens met de bus weer terug. De buschauffeur had erg veel haast om op tijd op Christmas evening weer thuis te zijn. Wij denken dat hij zijn rijbewijs bij Nicky Lauda gehaald heeft. Blij dat we weer heel in Kenthurst zijn. Het was een super mooie dag.

Prettige kerstdagen allemaal!

Oh ja, schrale troost voor jullie, het regent hier vanavond ook.

1. Antoinette:
    24 december 2012
    Toppertjes!! Zo te zien en lezen hebben jullie nu al een top tijd. Zo leuk om jullie te volgen. Elke dag check ik even of er nog wat gepost is. Geniet van de feestdagen met jullie familie daar down under !

Veel liefs,

Antoinette en Klaas
  2. Oom Gijs:
    24 december 2012
    Fijn dat jullie een mooie dag hadden. Ik ben helderziens en weet dat jullie een fantastische tijd in Ausieland zullen hebben, ook dat jullie vanavond pizzas gegeten hebben en dat het een beetje geregend heeft en ook wat onweer. Knap he! Morgen met de kerst maaltijd is er lekkere rosbief, komt allemaal "zomaar" als beeld in mijn gedachten op. Ook weer knap he!!
  3. Tollina nagelhout:
    24 december 2012
    Hee geen boerenkool op het menu?
    Ik zie dat ben de japanner ook weer mee is haha
    dikke tut tollina
  4. Arno en Bonita:
    24 december 2012
    Hallo luitjes! Jullie hebben het daar prima naar de zin zo te zien. Wij wensen jullie fijne feestdagen en nog heel veel plezier daar. Enne.....hou ons op de hoogte.
    Groeten!
  5. Jetze en Fettje:
    25 december 2012
    dag Bennie en Tonny, geniet maar met volle teugen zo'n reis maak je niet jaarlijks!
    nogmaals hele fijne kerstdagen
    vandaag een prima dag, zo nu en dan een buitje maar we hebben ook de zon gezien, in onze tuin kun je bijna zwemmen
    veel liefs Jetze en Fettje
  6. Carla en Jetze:
    26 december 2012
    Lieve kinderen,
    aan alles merken wij dat jullie genieten, ga daarmee door, weer of geen weer.
    Jullie hebben de kerstdagen al gehad en wij zijn nog bezig met 2e kerstdag.
    Groetjes van Mama en Papa.