De reis, een wereldreis

23 december 2012 - Kenthurst, Australië

Donderdag middag 20 december heeft Heit ons naar Schiphol gebracht. We konden lekker op tijd inchecken, vervolgens een beetje rondhangen en optijd boarden. Alles verliep voorspoedig. Na ca. 12 vliegen zijn we geland in Kuala Lumpur, koffers uit gecheckt en weer ingecheckt en alweer wat rondhangen op een mega vliegveld. Na een paar uurtjes wachten vertrek naar Sydney. Met ietwat vertraging zijn we lokale tijd 11.00 uur zaterdag 22 december geland. Bij het passeren van de douane was het nog even spannend omdat we boerenkoolzaad voor oom Gijs meegenomen hebben en dit niet hadden opgegeven. Gelukkig konden we zo door. Oom Gijs en tante Lies stonden ons al op te wachten en na een ritje over Harbor Bridge zijn we vertrokken naar Kenthurst. Eerst maar even aclimatiseren. Snel een korte broek aan met een hempje, wat is het hier lekker warm.

1. Schatjes Balk:
    23 december 2012
    Super!!! Geniet van alles vooral dat mooie weer, hebben we hier totaaaal niet. Groetjes van ons viertjes.
  2. Anneke yntema:
    23 december 2012
    Foei, boerenkoolzaad dat is zoeken om problemen!! Fijne kerst en geniet van alle fijne dingen in Australia, leafs fan Anneke, Peter en bern!
  3. Carla en Jetze:
    23 december 2012
    Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad.
    Mama en ik wensen jullie een prettige kerst en een fijne jaarwisseling en een gezond 2013.
  4. Schelte:
    24 december 2012
    Hele mooie dagen daar met de familie toegewenst
    wij zetten het wouda gemaal wel aan anders krijgen wij natte voeten dat zwembad ken ik heerlijk met de kerst even naar buiten lopen en even opfrissen groet corrie
  5. Tollina nagelhout:
    24 december 2012
    We hebben jullie via het schema mooi kunnen volgen!
    Fijn dat de reis goed is verlopen. geniet van al dat moois daar...
    Een hele fijne kerst ook voor de fam daar natuurlijk.
    gr Eduard Tollina tyanne en Jacco