De vakantie stress is begonnen!

11 december 2012 - Woudsend, Nederland

Vorige week de koffers opgehaald bij Pap en Mam. Lijstjes maken met thinks to do en vooral een lijstje met "niet vergeten mee te nemen". Vervolgens ook nog een lijstje maken met "tips en trucks" van familie, vrienden en kennissen. Het duurt nog dik een week en dan stappen we op het vliegtuig naar Australië, op naar het mooie weer.

1. Antoinette:
    11 december 2012
    Tips van Antoinette!!!

Tip 1: neem niet teveel zooi mee!
    Tip 2: Dunne fleece deken mee het vliegtuig in. Het is altijd zo koud in die dingen! En anders ook handig als extra kussen!
    Tip 3: Hou er rekening mee dat je bagage zoek raakt (minstens 2x meegemaakt)....schone onderbroek, sokken en toiletartikelen in de handbagage!!!

Geniet van de voorpret!!!

xxx Antoinette
  2. Jetze en Fettje:
    20 december 2012
    lieve Bennie en Tonny, we wensen jullie een hele fijne reis, 't is een pokkenend maar dan krijg je ook wat........! hele goede kerstdagen en oud en nieuw geniet ervan in de zon? liefs Jetze en Fettje
  3. Siske:
    21 december 2012
    Hallo Tonny en Bennie, hopelijk valt jullie reis een beetje mee en verloopt het allemaal soepeltjes.
    Wij willen jullie een supervakantie toewensen en natuurlijk hele fijne, gezellige kerstdagen. Geniet er lekker van!!
    Liefs van Siske en de rest.